شناسهٔ خبر: 27574 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیرو الحاق بخش راهداری به ادارات كل حمل و نقل و پایانه‌ها صورت گرفت؛

آغاز فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی

جلسه کارهای اجرایی طرح انتقال مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کلید خورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، پس از برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی و تعامل مجموعه‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، گام‌های اجرای طرح انتقال مدیریت راهداری اداراه کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برداشته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار عمومی با مدیران، روسای ادارات و کارکنان راه و شهرسازی استان گفت: طرح انتقال مدیریت راهداری ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها استان در راستای ایجاد انسجام تشکیلاتی و مدیریت یکپارچه در نگهداری شبکه راه‌های کشور اجرا می‌شود.

داریوش نصر با بیان اینکه این طرح مصوبه شورای اداری است، ادامه داد: کارهای اجرایی این طرح پس از برگزاری جلسات متعدد کمیته‌های سه گانه بودجه، منابع انسانی و ماشین آلات به منظور اجرای دقیق طرح انتقال مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان آغاز شده است.

وی بر اجرای طرح انتقال مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان در فضای دوستانه، شفاف و تعاملی تاکید کرد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همانند گذشته به عنوان نماینده وزارت راه و شهرسازی در استان فعالیت دارد و در این نقل و انتقال تنها تغییر ساختار سازمانی صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی، بیان کرد: برای ارتقای رفاه و معیشت کارکنان تلاش می‌کنیم و هیچ گونه تعدیل نیرو نخواهیم داشت.

نصر با اعلام اینکه کلیه موضوعات حوزه مدیریت راهداری از واحدهای استانی و شهرستانی وزارت راه و شهرسازی جداسازی شده، تصریح کرد:  کلیه وظایف، اختیارات، نیروی انسانی، امکانات، تجهیزات و ماشین آلات حوزه راهداری به واحدهای استانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور منتقل شده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها تشکیل می‌شود.

این مقام مسئول به انتقال کلیه ماشین آلات سنگین راهداری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اشاره کرد و ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ساختمان شماره دو اداره کل راه و شهرسازی استان مستقر می‌شود.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در نشست مدیران و روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های تابعه که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی در جریان اجرای طرح انتقال مدیریت راهداری اداراه کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها استان بر نظم و انضباط اداری و مالی تاکید کرد.

نظر شما